onsdag 27 juli 2011

Home sweet home...alabama

Kom hem sent igår, vi stannade till hos morbror på vägen och när jag precis kom hem drog jag och Sandra till McDonalds, käk + massa prat..Saknat henne <3
Blev knappt att blogga alls där borta, I'm sorry men nu ska ni få se lite bilder o få veta vad vi gjorde :P
________________________________________________________
Vi kom fram fredag kväll så de blev inte så mycket just då ^^
På lördagen gjorde vi nog inte heller så mycket..Jag tror jag och Fish tog en lång promenad och sen på kvällen blev de mini golf med föräldrarna ^^ Rätt kul faktiskt :P 
På söndagen så åkte jag, Fish och våra mammor mot Valbo och gjorde typ inget spec..sedan till Ockelbo till nåt vilddjurs museum..
Fika lite när vi kom dit, allt där inne va som att vara ute i naturen 
 Denna lilla kisse här är iallafall inte uppstoppad :) 
 Efter detta åkte vi till deras stuga och ja vi gjorde inget spec..
Sedan hem o käka..och bara ta de lugnt :) 
Måndagen...hmm ja de blev en lång promenad igen, det va dock inte meningen men men..
Kom tillslut hem och fick mat!! Typ det jag längta efter under hela promenaden :P hehe..
På kvällen åkte vi alla till stugan och grilla, mös, männen fixa bryggan..hehe och senare så rodde jag och Fish ut på sjön och satt där..mys mys 
Kom hem och tog in hästarna det va också väldigt mysigt och dan därpå kom två söta hundar, hårlösa eller aa lite på huvet hade dom, gick på en promenad i de fina vädret med dom sedan käk o sen hem.. :( 
Men jag hade en underbar helg, hoppas alla ni också haft de! 
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar