torsdag 5 januari 2012

FAME

Vilken kväll igår 3 saker på tvn...satt och sappa hela tiden...kl 20.00 börja Glee och Jönssonligan och efter Glee börja filmen Fame..kollade hela Glee och såg de mesta ur Fame och såg iallafall när dom hänger i klockan i Jönssonligan x) var si himla trött så vid 11 släpa jag mig till sängen så jag såg inte slutet på Fame men jag har ju den filmen så spelar roll ^^ 

Juste jag fick 4 filmer i julklapp och ska få en till snart :) yaay!
och sen fick jag annat lite smått och gått..
Överst från vänster: ett grå och ett rosa påslakan - bra när jag flyttar sen
Mitten från vänster: stor påse Juleskum,  film Harry Potter del 2 och Sharpay's Fabulous Adventure, bok the Carrie Diaries och Sommar i New York som båda är om Carrie i Sex And The City och sedan en ram för bilder
Det längst Ner:  Justin Bieber My World the collection, nagellack och under en fin sten, presentkort på Bokia, under en liten smyckes ängel med en tomte brevid ovan där en ask med en fin ring i, Cloetta choklad ask i hörnet och längst ner presentkort på Bio 

Har utöver det fått 3 saker av mannen: 2 filmer Never Let Me Go och Easy A och ett stort hjärta i trä där det står nåt gulligt som man kan hänga på väggen :) 
_______________________________________________________

Nu blir det mat, matlåda men en god en...Pizza! 
MUMS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar