torsdag 19 januari 2012

Vas happening?

Sitter här nu med min lille kisse miss som är lite mammig :) 
Dagen gick helt okej är nu helt slut så vill mest bara gå och lägga mig men ska ta nåt att äta först och kolla lite tv :) Har spenderat eftermiddagen med mat, tv, musik och 1D som idag var riktigt roliga, tackar tackar! Har faktiskt ingen ork till att röra mig för jag har faktiskt träningsverk i låren x)

Längtar såå till sportlovet..!!
Känns inte helt okej att alltid längta till saker som är längre fram, man går miste om den dyrbara tiden som idag och imorgon osv...men jag gillar faktsikt inte mitten av alla veckor...Åh vad jag önskar att varje dag kunde vara en glädje dag! Vakna upp och vara glad! Att varje dag få längta till morgon dagen..!
But no...
_______________________________________
SCHOOL:
In class: 1+1=2
Exercises: 1+2+1=4
Test: John buys 4 oranges. He eats one and gives another to Ted. Calculate the sun's mass.
______________________________________________________
_____________________________________________________
1D thing
(when they taste caviar)
Interviewer: Come on, boys. We eat this for breakfast!
Harry: Whatever happened to like, cornflakes, and...
____________________________________________________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar