lördag 7 januari 2012

Gladiatorerna!!

När jag var mindre kollade jag på varje pogram av Gladiatorerna, jag älskade alla dessa personer på bilden :) dock är två av dom döda och det var jätte jobbigt när dom nyheterna kom ut :( men mina favoriter var Atlas (den stora blonda längst bak) och Elektra (kort svart hår i mitten) om jag minns väl, vet ej varför just dom men antar för att Atlas var så himla stor men snäll och Elektra för att hon var så elak men cool, haha! Den enda som är med nu och bilden är vell Hero som är längst ner till höger, kanske nån av tjejerna med! Dom är så stora och coola, det är så himla kul att se programet! 
Dom här nya ser lite mindre trevliga ut faktiskt...
Men jag skulle så vilja se det live nån gång! Skulle nog inte vilja vara med, jag är så liten så jag skulle flyga som en vante! eller bara springa runt och skrika typ, haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar