måndag 16 januari 2012

Money Money Money...

Åh dessa pengar asså...Ingen aning hur mycket jag har just nu men tror ej de är så mycket och jag känner riktigt shopping sug, fast på vissa speciella grejer, hihi. Känner ett stort sug efter att köpa en system kamera, en bra kamera! Men nu ska man försöka fixa en student mössa och klänningar till bal och student, får se hur mycket det går på, men jag ska försöka hålla mig billig för ett jobb har jag inte direkt tid med, skulle gärna vilja skaffa ett helg jobb nu men då skulle inte skolan gå något bra och det får inte hända nu sista terminen...men grejen är också att det verkar som att det planeras in en resa nu till sommaren och det skulle va så bra att ha pengar till det också....Hmm, får verkligen göra mitt bästa med att vara snål i vår, men spendera lite på de där jag blev så sugen på nu ska jag nog göra "Happy face"

" 1D always gives me a smile on my face"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar