onsdag 25 januari 2012

How do i live

Upp tidigt för att ha sånglektion, fick en ny låt idag som heter How do I live - Leann Rimes, har aldrig hört den låten och den va inte precis enkel så får lyssna en del på den nu så de fastnar :P min kära kompis Sandra fick en lite roligare, Superstar - Jamelia, aaw så typsikt, varför kan inte jag få nåt sånt nån gång ^^ haha, men rätt kul när tex Sandra eller Aida får sånna låtar, kan man sitta och nynna med medans dom sjunger :) hehe
_____
Många verkar bli magsjuka nu så ni får se upp där ute, tvätta händer osv...Vi hade ingen teater idag och dp ingen imorgon heller så de vart att spåna på lite musik och vi kom fram till en iallafall...All I Need Is You - Idol 2010...tror den passar vår grupp, sen lyssna vi på lite Glee låtar vilket är rätt smart för det är många bra låtar med där som då redan är omgjorda till att fler ska va med och sjunga vilket passar oss då :) men vi får se...

Försöker fundera ut vad jag ska hitta på denna eftermiddag, träna lite tror jag iallafall...Finns inte så mycket att göra känns de som och har ingen lust att gå ut, det är så himla kallt - hatar kyla!!

Just nu är de fullt hus här hemma som vanligt, 2 hundar som voffar runt i köket + 3 pratglada människor...
Jag håller mig på mitt rum, iallafall lite lugn och ro...

PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar