tisdag 31 januari 2012

greeet deey

Sköön dag i skolan, puss på det!
Kommer hem och har besök av gudmodern, mitt mellan namn är från henne så vi båda hade namnsdag igår "Gunhild", mycket vackert :) Men hon är underbar, måste börja träffa henne mer.
Var hos tandläkaren också, lovely, min käke är ett h*lvete nu asså....den knakar och hoppar, det är en sån obehaglig känsla! men han hitta felet till att jag haft ondare nu och det är för att jag typ biter bara med sidan av nedre tänderna...KUL, någon som vill ha min käke? den är gratis!
Cykla självklart till stan och bara för att det är kallt så funkar inte mina växlar så får cykla på tunga 3an hela tiden och inte nog med det så har man ett problem med att andas i kyla, eller vad man ska säga...det går knappt att andas, jag var tvungen att stanna och andas, de gick inte...nästa gång tar jag bussen, jag kan inte kämpa mig fram mer såhär...cyklar bara till skolan annars så går jag eller tar buss!!
Det är nåt konstigt med halsen, det är vell extra trångt eller nåt så man får lite extra problem...det har kommit mer o mer, när jag va yngre märktes de bara när jag sprang men nu har de kommit mer o mer med cyklingen också...det är hemskt! det är as svårt att andas, man låter rätt skumt för att man försöker ta luft, har halsduken för munnen för att det ska va "varmare" luft, sen så blir det blött och äckligt...

Ne nu ska jag inte prata mer om det x) haha
Snart börjar Top Model sverige.....det ska bli kul att se ;) Kollar annars helst bara på Top Model america med Tyra Banks :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar