onsdag 28 augusti 2013

oh bloody hell - ron weasley

Can't belive it's wednesday today... time FLIES by..

Har haft rätt lugna fast rätt upptagna dagar, alltid haft nånting att fixa och göra. Idag så följde jag med mamma till sjukhuset, hon skulle till dropp in röntgen och oftast får man sitta där i flera timmar och vänta på sin tur, tror jag och mamma bara satt i 2 timmar dock :) tog med kortlek och spela lite poker (jag vann såklart, tror jag, haha) sedan tog vi en liten fika innan vi åkte hem. Väl hemma vart det att dammsuga HELA mitt rum....det var så att jag fick knappt någon sömn i natt, antagligen för att jag hade ställt klockan på en viss tid, brukar aldrig sova bra när jag ställer klockan... iallafall så gick jag upp, duscha och åt frukost och kände mig som en vandrande zombie nästan... sedan innan vi skulle gå så skulle jag ta på mig jeansen på rummet och bara tittar till lite på väggen mellan sängen och dörren och vad ser man då???  JO en STOR jäkla SPINDEL!!  den va större än vad man brukar ha inne eller på sig eller se ute.. or whatever.. ropa på mamma och hon vart också lite chockad över att det var en så stor, jag brukar alltid ropa även fast det är en liten :P haha... man kan ju säga att jag vakna till, stod där och andades som en tok, vart så rädd... Jag gillar INTE spindlar.. dom har nånting emot mig eller så gillar dom mig men jag gillar INTE dom så Stay away!!!



Nu sitter jag här en stund och fixar lite med grejer på datan och tänkte snart äta lite mat... Ikväll så blir det bio med Aida :D vi ska självklart se  'This Is Us' , vi fick dock ta den sena tiden så jag missar Room Service på tvn och kommer hem ganska sent men man lär vell le hela cykel turen hem så det lär nog funka ;)  hehe blir nog att sova direkt när man kommer hem...



Ron and spiders... I feel ya Ron, I know exactly how it feels..you and me buddy!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar