fredag 2 augusti 2013

Birthday dinners and BBQ

Juli är en bra månad, inte bara för att jag fyller utan mer för att det är mitten av sommaren och den känns allmänt bra. Det är en del folk som fyller i Juli också... senaste veckan har det vart 3 firanden för mig..fast 2 firanden för en och samma person och den andre för min kusin som blev 18. Den andre är en gammal granne som blev 80 år i år, pigg och glad och väldigt go :) Igår så hade vi en liten middag för henne, jag va med och fixa bålen och fixa lite vid bordet. Kvällen sluta vid halv 8 och då var jag ganska trött så jag fick lov att åka hem, satte mig i soffan och kolla på Carrie Diaries, ett av mina favorit program nu ^^

Har ju som sagt sett alla The Big Bang Theory avsnitt nu så jag sitter olidligt och väntar på säsong 7 , hehe!

Idag så har jag hunnit att handla lite och ätit frukost, nu blir det lite 7 heaven innan jag gör mig i ordning och sen hjälpa mamma med lite grejer, lol

I eftermiddag kommer mina tjejkompisar över för lite grillning, ska bli fint väder i helgen så jag tyckte det skulle passa bra, har aldrig grillat utan vuxna så det blir första gången för mig att fixa med grillen men det ska nog gå bra, mamma har berättat allt så det ska fixa sig! :)

Have a nice weekend! 


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar