söndag 16 juni 2013

A blonde english school girl

Hej hopp!!

Igår så var jag då och gymma, när jag kom hem gick jag direkt hem till Aida en stund och prata lite och medans hon va inne på tumblr så kolla jag klart på slutet av Jönssonligan som var på tv, sedan tog vi en rask promenad runt skogen :) När jag kom hem fick jag snabbt laga ihop lite mat för att sen göra mig i ordning för att sedan cykla till inspelningen av kändishoppet. Igår var sista inspelningen, alltså finalen så alla kändisar var där så det var riktigt skoj, lite starstruck efteråt, haha! Det var riktigt skojsigt och vi i publiken fick tom glass efter en stund, vi satt ändå där i värmen i lite över 3 timmar :) But it was fun to see how a tv show recording works!

Idag har jag mest fixat med lite viktiga saker som måste göras, tränat, duschat, lagat mat och nyss var jag ute och klippte gräsmattan... Nu sitter jag här och skriver med en käke som är ganska irriterande idag, den börja göra ont nu på eftermiddagen...  :( hate my jaw!!

And right now I'm kind of looking like an english schoolgirl, except for the pattern on the shirt it kind of looks like it..  ^^ 

 

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar