tisdag 18 juni 2013

nothing at all

Today I don't feel like doing anything...

Idag är jag sjukt trött, kroppen är trött och huvudet är trött...allmänt jobbigt. Känner dock inte för att sova eller vila, är inte direkt en sån person som sover eller vilar på dagarna så om jag gör de så är det verkligen nåt skumt med mig..haha.. fast när jag kom hem från London så var jag faktiskt sjukt trött så då ville jag mest bara ligga i sängen ^^

Igår så följde jag med Sandra på lite uteträning i närheten av en skog, dom har som ett litet ute gym. Jag hade inte tänkt göra något annat än att gå promenad men för att hon gjorde det så var ju jag också tvungen att testa, tror dock det vart mer karate pga alla mygg än träning, haha. Sedan hitta vi lite bil däck och traktor däck vi var tvungna att testa oss på, det var riktigt skoj att dra bildäck och välta traktor däck! Där finns också långa sandiga backar som är ganska tuffa att ta sig uppför så där sprang vi, sjukt jobbigt men kul! Man kände sig som Betty Spaghetti i benen efteråt...

Nu håller jag snart på att tappa huvudet i tangentbordet, haha så jag ska nog ta och skriva min sista mening...

Time for an asperin and some food and watch Tv :) Supersize vs superskinny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar