söndag 9 juni 2013

All day, all night

Back home again!

Känns vell lite sådär men skönt, man vänjer sig lätt att vara borta från hemstaden och komma till sitt andra hem kan man säga, har inte riktigt vant mig vid Sandviken än men hemmet har jag vant mig vid, älskar att sitta i soffan där och se på tv/film (netflix) hehe... Väl hemma känns de skönt med att krama om mamsen och att få va med mina små hårbollar... Känner mig lite kluven med att ha två hem men men..

Har haft ett par bra dagar iallafall och imorgon är det back to reality... Just nu känner jag mig lite lost, tankarna flyger omkring så får se hur jag känner mig imorgon

Detta blev nog ett ganska konstigt inlägg men kände för att skriva ett

Sheldon Cooper citat: 

Penny: Four years I lived with him! Four years, I mean that's like as long as high school!

Sheldon: It took you FOUR YEARS to get through high school!

_________________________________________

everyone loves Sheldon Cooper! :)

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar