fredag 7 juni 2013

Sun, sun and more sunshine!

Having some lovely days in the sun!!! woho! 

Igår spenderades nästan hela dagen utomhus, så himla skönt! På morgonen satt vi på balkongen och sola & prata, sedan gjorde vi oss i ordning och gick till affären och köpte glass och vi tog också med oss cykel och gick/cykla mot stranden...det var en bit bort men det var skönt :) jag älskar att gå ut och gå osv, hade dock inte bästa gå skorna med mig så fötterna vart lite trötta efter ett tag... men så satt vi på stranden en stund, hade dock inte med oss nåt att sitta på osv, sedan vart det att vandra hemåt vid 2 tiden... Väl hemma käka vi smörgås och vila lite innan vi tog nästa promenad mot affären och handla mat och sen gick vi hem igen, ofc, för att lämna maten och sedan åka ut på ett litet äventyr som kanske inte vart så lyckad men ändå roligt.  Vi åkte till nån parkering, lite avskilt och satt oss sedan i bakluckan och kolla på ett avsnitt av The Big Bang Theory, eftersom bilen är ganska liten vart det ganska trångt så då tog vi ner baksätet och satte oss längre in men samtidigt så gick solen ner så då börja man få den i ögonen så vi såg bara 2 avsnitt och sen så hade våra rumpor domnat bort x) hahah...men det var kul :) speciellt när han backa bilen och jag satt där i bakluckan... haha ^^ var ganska kul att sitta där, dock kanske ingen bra ide när man är ute och åker, but fun!

Nu på morgonen så har jag diskat och fixat, iallafall lite, tänkte strax sätta mig på balkongen och få lite mer sol, ska dock försöka att inte bränna på näsan för mycket... Senare blir det mat, tvätt och mot kvällen får vi se :) en ganska lugn fredag hoppas jag iallafall!

Have a great friday my friends! 

<3


†

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar