fredag 14 juni 2013

Don't let me go

Have had some busy days and yesterday I didn't feel so well....

I onsdags var jag på min kusins skolavslutning för första gången :) nu när man själv inte går i skolan så har man tid att gå och kolla på andras. Efteråt blev det lite fika med tårta, mums, dock strax efter så tog en av deras katter en fågel bebis... :( sedan tog han en till den jäkeln, och jag var den som var tvungen att reagera, även fast jag hatar att se sånt där så vad ska man göra när resten bara skriker, haha...  r.i.p baby birds <3 animal life is so cruel, but how can those birds have their nest so close to a lot of cats, there are cats all over that neighbourhood

Well, that was that sad story...  På kvällen så gick jag och mamma på en tv inspelning, det var riktigt kul! Ska göra det imorgon också :) Idag blir det stallet, sista ridningen denna termin och strax efter det blir det bio med Aida

The Bling Ring

______________________________

btw, here is a pic of cute little Freja :) my old neighbour/friends dog 



<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar