söndag 10 februari 2013

800 inlägg.. känns lite

Tänkte sitta här vid datorn till kl. 18.00 då jag tänkte kolla tv men jag tror inte riktigt det kommer funka eftersom datorn är väldigt seg...... Har i helgen känt mig väldigt lätt irriterad, speciellt idag. Ibland så blir jag lite orolig hur lätt arg jag kan bli och hur det blir när jag blir arg, som tur är gymar jag så jag kan ta ut mycket där men ibland räcker inte det, och det är lite långt till gymet för att springa där hela tiden och kanske inte så bra för kroppen heller...vet dock inte hur jag ska göra annars med min ilska, min ilska går lätt över till att jag gråter och skakar...kan bli arg för en liten sak som då öppnar väldigt mycket andra saker. Det här är inget jag direkt pratat med någon om eftersom jag känner att jag inte kan prata om vissa saker med folk...så jag sitter oftast och diskuterar med mig själv (tanke vis, sitter inte och pratar) men ibland är det svårt att vara allt till sig själv och man fastnar och vet inte alltid hur man ska ta sig vidare...

Igår så hade vi ett litet kalas för moster Milla och mormor, det var väldigt mysigt och skönt att komma bort från hemmet i nån timme. Ps, va försiktiga med tunt glas! just warning y'all!
Idag blev det gym, kollat skidor, fixat mat och sedan tränat igen fast hemma (pga ilska), kan ju säga att jag är nere i spagat igen, va någon decimeter ifrån pga jag inte tränat det på ett tag men nu denna vecka har jag tränat en del så nu är jag nere igen....good job!

Imorgon blir det en hetsig fast lugn dag...bara en dag kvar och sen ska jag flyga för första gången...jag är väldigt orolig hur det kommer gå på flygplatsen och själva flygningen osv.......so nervous!

A lot of the pictures I put up here means something to me, just so you know. If it's a text, I mean it...if it's clothes I want them, if it's animals I want them or just think they're cute and so on..








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar