måndag 18 februari 2013

Popcorn and even more popcorn

Köpte en stor meny på bion och det är lite mindre än halva popcorn burken kvar så det är bara att äta på ^^ haha! Ska ikväll eller imorgon börja med min fina historia om mitt första lilla äventyr ^^ Jag tror detta årets Valentines Day var den bästa, jag hade en väldigt bra dag, kom i och för sig inte på att det var Valentines Day tills på eftermiddagen eller något....haha, jag tycker inte det är någon speciell dag precis, alla dagar eller vilken dag som helst kan vell få vara Valentines Day :) Fick lite fint och lite choklad när jag kom hem.

Idag så kommer moster och kusinen över på middag och filmmys. Ska äta en av mina favorit rätter, lax och potatis ^^ mums! Lax är nog den bästa fisken, dock lite dyr så man äter det inte så ofta :)
Kan säga att det verkligen känns att man är hemma nu, jag fryser och vill konstant gå in och duscha, dagarna är fyllda med egentligen ingenting men ändå massor...

This is what I got home with me from my adventure... Got 3 socks and 2 t-shirts that I got for my mum and  bf. The perfume is a present from my friends mums cousin (i think) It was really nice of her to give us one each :) And I have to say that the cup is my fave, I love it ^^ haha


 7 roses, I love number 7 :) 

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar