fredag 1 februari 2013

A dream is a wish your heart makes..

Senaste tiden har jag sett mycket bilder på bröllops klänningar osv osv så jag har själv börjat tänkt väldigt mycket på mitt framtida bröllop. Det är lika bra att börja tänka och planera nu så man har lite koll när det väl händer ^^ Det mesta kommer ju självklart vara vitt men jag vill ha en till färg som går i blommorna och brudtärnornas klänningar m.m och jag fastnar oftast vid färgen rosa ^^ har även tänkt ljus blå, ljus lila, ljus grön... Nåt jag är riktigt säker på är att jag vill att mitt bröllop ska vara utomhus :) kanske i någon fin trädgård med magiska träd och massor av fina blommor.. :)

Jag bara älskar att fantisera om detta ^^ Men idag får jag försöka tänka på allt jag ska göra. Ska strax käka lunch för att sedan åka till stallet, kvällen spenderas sedan hos moster med kusinerna och film mys :)

<3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar