söndag 17 februari 2013

Back Home!!

Har nu vart borta från bloggen i kanske en vecka...sorry men jag har haft fult upp! Jag kommer inte skriva så mycket nu ikväll, ni får mer uppdatering i veckan. Jag måste blogga lite om mitt äventyr när jag minns det som bäst!
I fredags när jag kom hem var jag sjukt trött så det vart inte mycket gjort den kvällen. Igår vart det en tripp till ett köpcenter för shopping, shopping på Bokia och mat + glass :) fick med mig hem 3 böcker och en film! Direkt efter vart det bio, har ett tag nu velat sett Pitch Perfect och nu äntligen blev det av och den var Jätte Jätte bra! Jag kan verkligen rekommendera den. Jätte bra musik, jätte bra historia, allt var väldigt bra! Dom sjunger bara accapella också så det är sjukt bra! Watch it! Kvällen spenderades i sängen, spelade lite munspel och läste bok ^^ haha, första gången jag testa munspel....inte så lätt
Idag har jag tagit det lugnt, kollat lite film osv.... nothing special

<3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar