onsdag 6 februari 2013

Busy, busy, busy...

Mina dagar är ganska fyllda med saker att göra. Det är gym, fixa mat, träffa folk och fixa med det ena och det andre. Känner mig väldigt trött nu förtiden också. Vill helst bara sitta inne och mysa enr mig framför tvn. I måndags var jag till gymet, hämtade ut ett paket och så kom min kusin över och vi tittade på filmen Step Up Revolution - grymt bra!! Igår så vart det gym igen och sedan träffade jag Sandra och vi satt och prata och sedan kollade vi på filmen Something Borrowed - älskar den filmen! Idag har jag vart på möte med min coach och sedan vart på stan med mamma. Har nyss ätit dagens lunch så nu blir det lite vilande framför datorn och sedan får vi se vad eftermiddagen bjuder på. Nu i veckan så kollar jag på Bones kl. 8 på kvällen, har verkligen fastnat i det nu :) 

Just one week....one week left....I'm nervous!
_____________________________________

I am now ready for England! look how beautiful their money are :)
#U.K #England #HereICome #LandOfHarryPotter My new shoes! :)
#NastyGal #miista #new #shoes #stars my new shoes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar