söndag 3 februari 2013

Movie night!

I fredags efter stallet så hade jag och mina två kusiner Marcus och Linus mys kväll hos moster Milla! Dom brukar ha filmkvällar men brukar då kolla på skräck vilket inte jag gillar men nu kunde jag va med eftersom att nu var det Eddie Murphy filmer som stod på listan ^^ vi började ganska sent att kolla på den första filmen och med alla pauser som blev då tog det nästan 3 timmar att ta sig igenom 1 film x) vid halv 3 på natten gav vi upp och då hade vi kollat på 5 filmer ^^ Så då blev det äntligen lite sömn, jag somna faktiskt aldrig till under någon film så jag var lite stolt över mig själv! Jag och Linus somna ganska snabbt (vi låg i samma rum) men varje gång han sluta snarka så vakna jag, så vi låg och sov och vakna hela natten...vid 9 så vakna vi till båda två och det blev lite tv tittande tills alla var uppe och dags för frukost. Till frukost kollade vi på ytterligare 2 filmer och sedan var det The End.

Väl hemma så vart det lite käk och sen orkade jag ingenting. Kollade på lite Jamie Oliver på tvn, började frysa så jag tog mig ett snabbt bad och sen kollade jag på filmen The Proposal :) Nej jag kollade inte på Melodifestivalen, får göra det imorgon eller nåt men när jag såg vilka som skulle tävla så vart jag inte så sugen och jag tänkte att David Lindgren och den som ser ut som en Manga figur säkert vinner och det gjorde dom också. Var inte på humör för att se det heller jag ville bara se en film och sedan gå och sova.

That's my weekend. Today it's sunday and I don't exactly know what to do but I think I'm just gonna watch some Plain Jane on mtv and just be. I don't really want to be social with people and I'm feeling tired. Though it's sunny outside (hate it) so we'll see if I can see something on the tv, basically the sun is shining on the tv and I can't do anything about it....yay

<3
Norbit (2007) Poster Spökhuset (2003) Poster
 Dr. Dolittle (1998) Poster  Snuten i Hollywood III (1994) Poster   Snuten i Hollywood II (1987) Poster  Snuten i Hollywood (1984) Poster  Ombytta roller (1983) Poster
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar