fredag 2 september 2011

börjar vänja mig vid detta, vart lite tomt..

Skola och stallet! :D vart inte mycke i skolan och stallet va mys mys men Barcelona är brunstig så hon är mer sur än vanligt, vill trycka upp en mot väggen osv..mamma blev upptryckt idag, stackarn. Jag har ingen röst så mamma fick borsta Barcelona för jag kan ju inte säga ifrån så mycke ifall hon bråkas ^^ Och jaa, jag gosade med sötnosen Michelle, hon är så underbar <3 
Som sagt så har min röst blivit värre, känner mig piggare i huvet men näsan rinner och pratet är ju förj*vligt rent utsagt. Så jag har pratförbud, grymt jobbigt :/ men men, bättre de än att förstöra rösten...
Är det nån trend jag har att alltid bli sjuk i början av första terminen... hahah och så typiskt att det ska sätta sig i halsen på mig, oftast så blir jag hes eller ja tappar rösten som nu ungefär x) otur om man tänker på vad jag håller på med (skådespelerska, artist....o vad gör dom jo sjunger o pratar)
Allt känns ju värre på kvällarna med tycker jag, då man känner sig sjukast... usch fy bläää..
Kommer jobba imorgon iallafall, behöver ju inte använda rösten där utan armar och visselpipa :P Hahah

Har inte orken att blogga så mycker just nu men jag gott gör er sen när jag är frisk :)
Ha det bäst och använd helgen till nått gott o roligt!
PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar