onsdag 14 september 2011

Day 2: Your favorite male character

Den var enklare, det är självklart Kurt!
Men nära inpå är Sam :)
Han är min favorit bara för att han är så udda, han är gay och är stolt över de. Och han är en underbar gay, en sån gay kompis alla tjejer vill ha. Han är grymt snäll och grym på att sjunga, vilken pipa han har, haha! 
Han har en sån där ljus röst som jag tror få killar har, han når toner jag aldrig skulle fixa iallafall. Jag som då älskar sånna här gayar tycker ju han är jätte cool och bara älskar honom, hehe. Tyckte så synd om han i dom programmen då han var mobbad för att vara gay och allt det, sen träffa han Blaine som är ännu tryggare i att vara gay men som inte verkar vara så gay utåt, Blaine är mer kille medans Kurt är mer tjejig ^^ 
Kurt är lite som Rachel, väldigt egen och frammåt, dom två brukar ju ha lite små bråk om vissa låtar eller nåt sånt, båda är små divor, men dom är väldigt lika med, det bästa dom har lika är att dom är sig själva :) 
Kurt är iallafall en hel mysig karaktär, en person man önskar man kände. Iallafall jag!
Me love Kurt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar