fredag 23 september 2011

Day 9: Your favorite crack/AU ship

crack/AU ship = spricka/AU
alltså, jag vet inte riktigt hur jag ska ta det där men jag tar det iallafall som en förhållande som inte fungerar liksom, haha ni får rätta mig om jag är helt fel ute så jag vet men nu kör vi på min teori :P och då blir det dessa

Bilden säger nog en hel del...det där kallar jag en "spricka" asså dom går hela tiden fram och tillbaka, aldrig liksom "jag väljer att det ska vara såhär" oså är det så utan alltid  *  singel,  finn & quinn,   finn & rachel *
liksom välj!!!
spricka i förhållandet, jag tror man kan kalla detta för de, tänkte först ta Finn och Rachel men det är ju samma visa med Finn och Quinn så varför inte ta alla 3... 
Men dom är ändå mina favoriter och jag kan inte välja vilka som är bäst tillsammans eller hur det ska vara x) 
Lite humoristiskt att dom håller på som dom gör men aa... 
haha jag känner att jag bara svamlar fram en massa att skriva x) har kanske inte nåt specifikt att säga tror jag :P
Hahah 
PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar