fredag 23 september 2011

Whata....

Min dag har vart helt OK! 
Vårdscentralen gick bra, har Magkatarr pga stress, så ja..asså jag har ju haft de sen jag va liten eller ja då när de blev mycke så spydde jag men Magkatarr funkar vell med x) men nu har jag pratat med några lärare, ska säga till min mentor med så dom vet...Men iallafall...Matten var lika bra som alltid och jag blev Godkänd på provet vi hade, YAY...nu jäklar ska jag kämpa på med resten, skulle vara bra o slippa den i vår. Stallet var lika mysigt som alltid, vart lite stress ibland o de knep i magen men myste med min Michelle och blev genast lugn :) försökte ta kort på henne med, var inte så lätt asså x) ni får se senare. 
Men när man kommer hem, mitt humör var nästan på toppen men gick ner till botten på en gång...Nu är stora trädet som man såg från mitt käks fönster borta...Vill helst inte svära här i bloggen men jag är så J**la förbannad!!!! Jag bor på en gård med typ bara pensionärer och dom tror dom äger stället! dom ändrar på precis allt och inte ens träden kan dom låta stå!! snart bord dom vell f*n i en öken om dom fortsätter ta bort saker!! Och jag har Väldigt svårt med förändringar o den där var verkligen nåt som tog hårt! Vad gjorde de trädet för illa, det har ju alltid stått där!! J**vla apor!! Har sån lust att ta reda på vilka de är som ville få bort de, köpa deras lägenheter och få dom hemlösa!! Jag är så ARG!! 
okej det är bara ett träd, kanske vissa tänker men jag vill bara säga er de att dom här gammlingarna är riktiga Bitchar, många av dom! Helt totalt bombade i huvet!!! 
Ne nu ska jag lugna ner mig.........Ha en lugn o skön kväll...Men usch va less jag blev....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar