lördag 17 september 2011

My day today :)

Nu ska ni få se min dag i lite bilder  ^^ enjoy
Vid 12 åkte jag upp till stallet och hämta sötnosen, sedan gick vi till dom ryttarna jag skulle följa i några timmar o fotta lite oså, min rid lärare var en av dom och jag fokusera mest på att få bilder av henne :)
Men såhär såg sötnosen ut
hihihi
och sedan vart de ca 2 timmar med lite av detta
detta är min bästa bild av alla :) stolt, hihi
sen så tog jag sötnosen och åkte hem, var rätt trött och hungrig av att stå i solen så mycke ^^
fett söt!
väl hemma så stöka jag runt i köket o fixa mat, sedan prova jag några klänningar jag fått, här är en av dom
lite annorlunda men helt ok, och om ni kollar lite konstigt så är de mina jeans som ligger på sängen, det är inte en del av klänningen :P
sen tog vi en liten promenad och sen satte vi oss i soffan och kolla på filmen Bolt som var riktigt bra :)
dagen blev inte riktigt som planerat men fick umgås 8 timmar med en jätte gullig hund, känns helt okej. Nu sitter jag vid datan o fixar o ser lite halft på tv :) snart blir de Natti Natti <3 Hoppas alla haft en bra dag. PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar