torsdag 8 september 2011

host host

Ibland får man klä upp sig liite, hade kavaj idag ^^ inte ofta jag har den, iallafall inte i skolan..sedan en av mina dom här topparna, har några stycken, länge länge sen jag hade en av dom :P (syns ej så bra på bilden men iallafall)
ser ju sådär halft glad ut, men är ganska trött idag...hostar orken ur mig x)
tänkte plugga lite idag, får se hur de går...tänkte först ta en värmande dusch, skööönt!
i skolan idag när vi hade kör rep så vid ett visst tillfälle i en låt så hördes basarna riktigt bra på ett så fint sätt, fick gåshud på armarna ^^ det är så underbart att höra, älskar dom där mörka tonerna, helt fantastiskt! 
har inte så mycket o säga faktiskt, sista jag ska säga är att jag älskar mina girls och på söndag har jag en date med en av dom, tihihi :P <3<3 ni gör skoldagarna värda att minnas <3<3

1 kommentar: