onsdag 21 september 2011

Nej :(

Är sjuk igen..men inte förkyld direkt... :(
Vaknade mitt i natten, av att de krampa så hemskt i magen sen kom de typ var 10 minut...gör så ont, man viker ju ihop sig o håller typ andan för de kniper så i magen. Gick upp vid 6 för jag orkade inte mer, var jätte jätte trött, tog en alvedon och satte mig i duschen, ganska skönt med värme sen försökte jag tvätta håret men va för seg så de blev flopp, låg i sängen till 8 då tog jag bara några kläder o åkte till skolan, blev helt utsliten där, sjöng ju oså, kunde knappt stå på benen, hade ju inte ätit nåt heller, skolans mat var ju äckligt så de var ju inte mycke man fick i sig, fick nån enstaka kramp då o då oså börja jag frysa extremt mycke, åkte upp till stallet, tog en alvedon o en macka, kändes rätt okej, sen vart jag jätte trött och låg vell o vila från halv 4 - halv 7 oså har jag ätit lite nyponsoppa oså och nu sitter jag här... fryser, trött, seg, ont i ryggen o magen är öm men krampar inte så ofta....undrar exakt vad det kan vara :/ 

Men neee nu vill inte jag va med mer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar