torsdag 1 september 2011

If you feel down try to think positive...for a while

Förkylning är något vi uppskattar så mycket...eller inte!!
Japp, jag hade rätt igår är förkyld. Vakna med att jag inte kunde prata men efter frukosten fick jag fram min vanliga röst och kände mig skaplig men för varje halv timme så blev de bara värre och jag började undra om jag skulle klara mig hela dagen i skolan. 
Kände mig varm, kall, snurrig, ont i huvet, snuvig och rösten är helt körd...kraxande kråkan klubben!
Värsta var när jag, Sandra och Aida skulle gå tillbaka till skolan efter dansen o de...OMG just då var de tvunget att börja regna och ju mer vi gick ju mer blev de...till slut börja vi springa och då börja de hagla...tjooheej va kul!! Vi var totalt genomblöta... jag o Aida hade jacka o lite luva men Sandra var ju genomvåt i håret med... skorna var vattenpölar och jaa ni kan ju tänka er. Att sitta sen på kören där jag inte ens kan sjunga o vara kall o blöt i en timme var sjukt tråkigt...sen när vi cykla hem vart de ju iskallt pga allt de blöta. 
Aja nu är man iallafall varm men jag är helt körd, är jätte trött och har skit ont i halsen... 
Det är helt okej om ni tycker lite synd om mig....
Hoppas alla andra har de bra...jag ska försöka klara mig igenom kvällen och sova mycket inatt! 
PEACE OUT GUYS <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar