torsdag 13 oktober 2011

Back again!


Ja va tråkigt nu är jag här igen och tjötar.. :P
Nej men har haft en lång men ganska bra dag och jag sitter här och njuter av all härlig musik som är tex:
  • What makes you beautiful - One Direction
  • Shake senora - Pitbull mm
  • B-e-a-utiful - Megan Nicole
  • Born to be somebody - Justin Bieber
  • See no more - Joe Jonas
  • Next 2 you - Justin Bieber, Chris Brown
Kom hem och kollade på Teen Mom 2, har ju som ni vet Mtv nu så kan kolla på alla mina program, so happy!
Tänkte plugga med men de går inte just nu, får ta de imorgon eller i helgen, men det ska göras :) Men är på bra humör nu och ser fram emot morgon dagen = TJEJKVÄLL 
+ att det inte är någon "skola" nästa vecka, vi ska bara sjunga hela veckan, ganska skönt :) 

Hahah vet inte vad jag ska säga, rabblar upp lite smått och gott nu kände jag :P 
Men hoppas ni får en bra kväll, hörs imorgon ;)

PEACE

2 kommentarer:

  1. nice att du kan kolla på alla program nu!! =)

    sv: vad kul att du är med och tävlar om färgade linser! :D Lycka till!

    SvaraRadera