onsdag 19 oktober 2011

Mys i soffan en onsdags kväll

Sitter här i soffan med min bebis <3 Det känns som att hon skulle kunna vara min dotter fast hon är en katt :)
Var med på en av tre skolkonserter idag, sen har jag för de mesta tagit det lugnt, ätit lite lyx mat :P hihi.
Jo jag var ju hos tant doktorn imorse, skulle ta bort en leverfläck som dock satt i huvet. Mammas faster följde med mig dit, alldeles för nervös för att gå själv. Men doktorn och sköterskan var jätte gulliga, jag fick ligga där och dom prata med mig hela tiden. Fick en spruta som verkade på en gång, sen började dom skrapa...dom berättade att dom slapp skära o sy (vilken lättnad) men den där skrapningen var inte så nice den heller, det va som att dom skrapa på en sten eller tand o de där ljudet far runt i hela skallen :/ usch o fy! Därför var det skönt att dom prata med mig hela tiden :) Vart lite blodigt o äckligt men jag slapp en lapp i skallen, haha, dom använde nåt medel istället :) Men just nu så känner jag bara ett tryck just där den satt, o jag känner bara för att köra igenom fingrarna i håret o ruska runt men de får jag ju inte så sitter o fånar mig med ena sidan av skallen bara, kliar o drar runt med håret, haha. 

Yes yes, nu fick ni veta. Folk har frågat lite men känns enklast att skriva av här, så slipper jag dra historien 150 gånger :P 

I'm just sitting here, with my tounge shirt and my baby girl..yeah
Jag ser sååå trött ut....

PEACE Y'ALL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar