söndag 30 oktober 2011

Ullared resan!

OMG vilken resa, haha!  Bussen gick 02.30 från stan...mitt i natten! Det gick rätt snabbt för helt plötsligt var klockan halv 7 och vi var framme, jag tror jag halvsov hela vägen :)
Ganska skönt att vara där tidigt för då var det ingen kö, senare på dagen så var de en lång kö för att komma in och de märktes där inne, de blev bara jobbigare o jobbigare, folk överallt. Vid 11 åt vid mat och då var man nästan klar för dagen, vi kollade runt lite extra sen bestämde vi oss för att betala och sätta oss på Burger King och ta det lugnt innan vi skulle samlas vid bussen igen halv 4 :)
Bussen åkte iväg kl 4, jag tror jag slumra till lite i någon timme med musik i öronen vid 6 så hade vi en paus vid ett fik, sedan iväg igen men då satte dom på en film i bussen, The Proposal, yaay :) 
Och sen var vi nästan framme, gick rätt snabbt det med, vi trodde vi skulle vara framme vid 10 men vi var framme 9! 
Det ända som var riktigt roligt var sällskapet och det vi fick med oss hem :) 
Jag hitta några jul saker och ett par rid byxor för ett väldigt bra pris! Sen 5 underbara filmer
  • Charlie st.Cloud 
  • Kick-Ass 
  • Bröllops Duellen 
  • Valentine's Day
  • The Proposal


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar