måndag 3 oktober 2011

It's monday monday gonna get to school on monday...

Helgen är över och skolan börjar...usch, är inte alls taggad som vanligt men jag kämpar på! Idag hade vi skolfoto, får hoppas på att det blev bra :P Lite såhär såg jag då ut...look down
haha aa lite sådär...har en av mina nya tröjor som jag köpte på New Yorker
där är dom <3
testade också ett par byxor som jag gillar men dock väldigt svåra att hitta och som passar mig, dessa passade inte (är inte förvånad), dom va lite stora..
syns inte så bra, men lite slitna och hängiga...men iallafall
Nåt som jag verkligen vill ha är svarta, tighta och slitna
aa ni förstår... och kolla kläderna på bilden..LOVE!!
hihihi, ibland undrar jag vart andra hittar sina kläder, men oftast gillar man sånna kläder som sitter på folk som bor i ett annat land så det är säkert från affärer som ej finns i sverige  =(
Me No Gusta...

1 kommentar:

  1. - Vinnaren av parfymen i Britney Spears-tävlingen är presenterad! :D
    Passa gärna på att vara med i min nya tävling:
    http://adaras.se/2011/october/vinn-fargade-linser-fran-lensstore.html#comment

    Sov gott! :)

    SvaraRadera