måndag 24 oktober 2011

well no I don't really like this week..

Fullt ös medvetslös denna vecka känns det som :P 2 eller 3 prov imorgon, får se hur det går...har inte lagt ner så mycket tid som jag borde på de, ska kolla lite på matten ikväll för den är viktigast för min del...Men nu ska sätta mig i soffan och kolla på Teen Mom 2 :D yay!  Är också väldigt trött idag, kroppen oså är helt med men ögonen speciellt vill bara blunda.. jobbig kombination! men måste få en massa sömn inatt så jag orkar med hela skol dan imorgon, den är så lång :( 8.15 - 17.00, har 4 långa lektioner och som sagt kanske prov på 3 av dom, hoppas bara 2! 
Sitter just nu i köket och kollar ut på den mörka, tomma, gråa gården. Känns lite dystert att veta att de ska vara såhär i ca 5 månader till, snön hjälper vell lite mot de gråa dock blir de kallare då :/  Jag gillar inte kyla och mörker.. Visst är det mysigt att tända ljus o mysa sig varm men inte i över ett halvår, en månad räcker för mig ^^
Skulle kunna bo i ett varmt land hela året fast i December kommer jag till Sverige och har de här jul myset sen efter nyår så åker man tillbaks till värmen, solen och dom fina ljusa dagarna som man faktiskt blir gladare och piggare av! :)
Nåt jag också stör mig på en del nu är såret i huvudet...får inte klia och då blir det lite klurigt med hår tvättningen och kamningen,  och det kliar ju!! vill ju klia, men då förstör jag allt... Usch, och så känner jag mig allmänt äcklig, det är som en ond cirkel liksom..bara för att jag inte kan fixa håret ordentligt så blir jag lat med allt annat..Suck

Juste, The BF var ju här i helgen.. snodde lite bilder från hans Ipod eller vad de heter... mohihihi
Hitta en massa ego bilder och skojsigt grejs :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar