söndag 16 oktober 2011

Lördagen

Var i Frövi igår hos mammas faster :) Alltid kul att vara på landet ibland, så avkopplande..
Var där under dagen, blev mycket mat o fika, mums..Blir ju oftast så när man är där eller på landet, dom äter dubbelt så mycket som dom i stan, haha :P
Dom har kor där ute, förr hade dom en massa mjölk kor som jag älskade att hjälpa till med när jag av liten och var det inte korna så var jag med i traktorn och ute på åkrarna och hjälpte till :) 
Nu har dom bara kött djur, fast en kossa är där hela tiden som en mamma till alla nya som kommer och hon är född där på gården av en av dom sista mjölk korna, Gullfina heter hon :) 
Dom kommer få ut några bebisar ut dit vid nästa vecka tror jag, dom är så söta :) Hehe dom brukar vara rätt skraja för en, liksom kolla dessa 3, så larvigt
sötisarna <3
Mammas kusin och en av hans söner var där en stund på dagen med :) dom skulle ha hjälp med att ta in korna för vintern så därför var dom där :)
Det är så himla kallt ute, höst och vinter = Me No Gusta
Vi var mest inne i köket, vid ved spisen..sköönt <3

Oscar lekte med bilar och självklart ska man ha ett kort på bus unge också ^^ så charmig 
<3
*___________________________________________________*
Kvällen blev sådär, satt bara här vid datan och glodde...var väldigt trött
Nu ska jag plugga, fixa mat, kolla på Pretty Little Liars och ikväll blir det kör rep på konsert huset

PEACE





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar