söndag 9 oktober 2011

******************************************
********************************************
Gårdagens look! Hade jätte trevligt hos Björn, fika o prata :) det är när man är med honom och dom andra i stallet på fredagar som man märker hur bra man har de och man mår så bra av att vara med dom + stallet, man blir lugn och glad...dom är ju handikappade på olika sätt och jag tror dom blir glada också av att man själv är där och är med dom och inte bryr sig om att dom är "annorlunda", dom är så söta :) 
"You know life is wonderful when you can't stop smiling"

Någon mer än jag som såg Rosa Pantern 2 på tv igår?? :) jag älskar dom filmerna, så himla roliga :) Jag mamma och Kerstin satt i soffan o mös, sista kvällen tillsammans <3
Idag har jag städat på morgonen, myst med Kerstin till frukosten och nu tar jag det lugnt innan jag ska fixa maten och sedan kolla på Pretty Little Liars :D sedan lämna Kerstin....kommer bli extremt tomt...vi har bara haft henne i några veckor men de känns mycket längre, hon har blivit en i familjen liksom, men jag önskar henne all lycka och hon kommer alltid finnas i mitt hjärta <3 har aldrig träffat en sån underbart söt hund <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar