fredag 28 oktober 2011

Ullared here I come

Sitter här och väntar på att grannen ska komma ner och klippa mig, äntligen! Är så trött på min långa lugg, och jag behöver toppa mig lite :) 
Har haft rätt stressigt under dagen...I skolan så hade vi "FN-dagen", jag som då är med i Kör B ska då vara i Aulan hela förmiddan och uppträda, grymt kul som alltid! Sen hade vi matte en stund men jag hann bara vara med när vi gick igenom provet, vi 3 som då gjorde det var tydligen dåliga på samma saker och ja...detta prov gick då inte så bra, fast bättre än vad jag själv trodde, haha hjälper dock  inte så mycke..sedan iväg till stallet, samma goa häst, Tiger, han är så grymt snäll! När dom fått igång lektionen gick jag till "lilla" Michelle som hade nåt problem idag, hon stod och smällde i väggen så jag våga liksom inte gå in så ställde mig vid sidan av först och prata med henne o klia/klappa och då vart hon lugn och när jag gick bort därifrån börja hon slå igen..till slut gick jag in till henne och då vände hon på huvudet och kolla på mig så jag pussa lite på henne och klappa o krama, men så fort jag gick så slog hon :/ hon kanske kände sig ensam jag vet inte,  hitta sen lite hö som jag skrapa fram till henne så då börja hon äta istället för slå så jag kunde gå...kändes så hemskt o gå när hon stod o slog sådär...Har för stort hjärta för en sån enkel sak.,
Men det känns som jag stressat mig igenom hela dagen och bara för de så har folk vart prat glada och trevliga men de är ju mysigt när man är lite vimsig x) 
Nu hoppas jag att hon kommer snart för jag måste in o duscha och äta innan jag svimmar sedan tänkte jag kolla på Idol och kanske hinna vila lite för halv 2 inatt så ska vi åka buss till Ullared, shoppa loss lite, har faktiskt aldrig vart där, men nån gång ska man vell dit...ska mest kolla film o böcker, ska kolla lite jul saker för vi tänkte satsa på julen här hemma i år :) 

Men vi hörs senare ;)
PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar