söndag 30 oktober 2011

My new hair..

   Har haft en riktigt skön dag, bara vart hemma och tagit de lugnt. Behövdes verkligen efter den där resan x)
Har kollat på Pretty Little Liars...gud va programmet var kärleks fullt idag ^^ så sött! men väldigt mysko också, som alltid, man vill bara få reda på allt x) aaah! alla dessa hemligheter och den där i slutet svarta handskar och iaktar dom...känns som att det är A, och hon blinda, hon är så himla hemlig...
Har också kollat på My life as Liz såklart och det var också awesome idag! Liz är tillbaka i texas nu hos sin mamma, Bryson försöker få tag i henne men hon är helt emot honom x) och hon öppna aldrig paketet hon fick av honom, vill veta vad som var i de!! Liz snälla våga mer, haha och prata med Bryson, han är så söt!
Och nyss så kolla jag på Awkward, awesome det med!! Hon fyllde 16 år och vilken hemsk födelsedag hon fick egentligen x) Mens och läsk över hela tröjan, mysigt! Men hennes mamma är så gullig som vanligt, hon fick ju ett jätte fint sovrum! Och Matty omg, han sa det äntligen, han vill vara mer än vän med henne ^^ eeeep!!
Matty och Jenna <3
ME IS SO HAPPY!
nu kollar jag på Plain Jane, också ett bra program ;) tihihi
*****************************************
Jo juste, Jag har klippt mig, det är inget speciellt men iallafall ^^
För att få vara lite ego...
3 nya bilder :)

Lite kortare och sen lugg som jag inte riktigt vet vad jag ska göra av x)
Men såhär ser jag ut! Wup wup...
PAECE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar