tisdag 21 februari 2012

back home!

Home sweet home!
Har varit mysigt på landet, as always! Men ibland blir det lite mycket mat, jag var helt utslagen igår och så eldar dom nere i köket så där nere är det nästan 30 grader varmt så jag låg mest på övervåningen...Men mysigt ändå!
Skönt nu att vara hemma! Men mammas faster ska alltid skämma bort en lite extra, sitter nu med en semla och har munkar som väntar sedan, MUMS, jag och sockriga munkar = totally match! Älskar dom!

Har nyss tvingat mig igenom Top Model, det är inte sådär värst kul att se det men Janice Dickinson var idag så det höjde humöret lite ^^ Ska snart se BB, Sipan är med och det är vell det enda som får mig att kolla just nu, dom är inte så värst kuliga x) Kul att hon bloggerskan Hanna är med...eller? 
Hahah aa vi får vell se hur det blir framöver men just nu saknar jag gamla BB folket lite...

Sov sött och be om att One Direction vinner en brit ikväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar