onsdag 22 februari 2012

I'm like, totally lost..

Woop woop! Var uppe på stan idag med mamma och skaffa mig en student mössa, 200 kr, enkelt och bra..fast jag skaffa mig en blomma med lila i mitten bara för att jag är estet, men den får jag hämta en annan dag ^^ orkar inte slösa en massa pengar på annat fluff på mössan, ska bara ha den en dag..
Har haft en skön dag här hemma, bara tagit det lugnt. Har packat ur väskan men nu ska den packas igen...inget lugnt lov för mig, bara en massa farande x) 

Bilder från landet...
Stor kossa och sen ett par mindre ^^ så söta så!
Och detta var mitt sällskap om kvällarna framför tvn, lille Bille bus <3
Kärlek på det! 

Och gissa vad som hände igår...woop woop!
One Direction vann en Brit!! visst har dom underbara fans, ne men dom förtjänar att vinna :)
Och så här gråa och fina var dom :)

Önskar att man själv kunde se så stilig ut nån gång då och då!!
___________________________________

Om jag nu ska hoppa från ännu ett ämne till ett annat så har jag snart läst ut boken jag började med typ förra veckan x) jaa, gillar jag en bok så läser jag snabbare men jag försöker dra ut på det lite iallafall, tycker det är tråkigt att läsa ut en bok på bara nån dag. Men denna är faktiskt bra, den slukade mig så och jag är ingen riktig bok läsare. Jag gillar böcker där det pratas mycket och händer mycket och denna bok är så kan man säga. Handlar om 3 tjejer så först får man läsa ur ena tjejens liv och hur hon känner och tänker osv, sen den andres osv, men historien (deras liv) fortsätter så det handlar inte om samma saker fast ur allas perspektiv...men iallafall så kan jag rekommendera den: Hemligheter och Pinsamheter

Tre tjejer, tre kärlekshisorier:
"Jag såg honom först! Edgar Flemming, alltså. Han var SÅ snygg. Men Maja och Anisa ville också ha honom...Fan också." - Diana
"Inte ens Diana eller Maja vet hur jag känner. Jag är inte kär eller så. Verkligen inte. Ändå blir jag knäsvag när han ler...Shit vad skumt." - Anisa 
"Jag älskar honom. Men vi bråkar hela tiden. Gör slut, blir ihop, gör slut och blir ihop igen. Kanske bättre att vi blir vänner i stället? Allt är så sjukt krångligt!" - Maja

Man kanske känner igen sig i någon av dom, läs så får ni se! Dom är så himla olika och ganska jobbiga ibland x) Men den är rätt okej att läsa ändå, inga konstigheter bara kärlek, vänskap och hur jobbig ens familj kan vara när man är tonåring x) haha


*****************************************
Nu har jag en massa tv tittande framför mig, Glee och BB

PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar