fredag 24 februari 2012

Oh holy friday

Har nyss gjort lite viktiga saker, känner mig såå duktig :) hehe
Idag hade jag önskat att få vara hemma, ska egentligen till stallet idag och jag älskar det stället så detta känns lite surt att inte få vara där men jag hoppas dom får det riktigt mysigt ändå och mamma är där och tar över min roll ^^
Själv är jag inte helt säker på hur min dag blir, ska snart ta mig ner och äta lite frukost. 
Måste försöka se BB avsnittet från igår och idag på nåt vis, ska vell kunna gå på datorn va? 
Hope so! och jag hoppas inte Sipan åker ut nu på söndag, så rösta på! jag vill att hon som pratar hela jäkla tiden ska ut, orkar inte med hennes prat x)

Ni ser inlägget under detta, asså finns det ens sånna kläder att köpa i sverige? 
I wanna buy those clothes, but were can I found them?


PEACE

1 kommentar:

  1. Hej lilla gumman! Allt gick bra idag men Petite hade varit duktig och rullat sig i lera så när vi borsta så var det ett dammoln runt oss, usch fy och host! Alla hälsar också så gott till dig! Kramis

    SvaraRadera