tisdag 28 februari 2012

School, what is that?

På ett sätt har man mycket i skolan men samtidigt känns det som att man inte gör något. 
I skolan så sitter man mest och får uppgifter och sen ska man göra de mesta hemma. Vad tusan gör man då i skolan hela dagarna x( ja ja skitsamma, räknar ner nu till nästa lov...4 veckor och 3 dagar kvar ^^ haha
Ser inte fram emot min korta skoldag imorgon 8-12, och tråkigaste lektionerna ever!
Torsdagen är inte heller så skoj, halv 9 till 4 och det är bara hemska lektioner där med. Måndagar är helt okej annars så är fredagar och tisdagar dom bästa, rätt lugna och inte sådär jätte jobbiga lektioner heller.

Nu ska jag inte prata om skolan mer, så himla tråkigt!
Är fortfarande förvirrad över vad jag ska göra efter, skulle vara så skönt med AuPair, bara åka iväg och sköta sig själv, kanske bo där det är värme året om??

Nu är klockan bara 4 en tisdags eftermiddag och jag har ingen aning om vad jag ska göra, äta kanske??

Vi får se...PEACE

Love captain Jack Sparrow - Johnny Depp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar