söndag 5 februari 2012

Blame it on the alcohol


"Blame it on the alcohol" haha nej, blame it on yourself!
Det är inte någon annans fel än ditt eget, ditt eget fel att du är så "törstig" och häver i dig en massa. 
Vem vill ha det så som på bilden, suddigare och jobbigare ju mer man dricker, för mig så är det ett stort nej, men det är ganska enkelt. Att man tar en drink, tar en cider. Men grejen med att häva i sig förstår inte jag. Dock gillar inte jag nånting när de kommer till alcohol, jag håller mig till cola istället och jag ser mig inte som töntig, tror inte sådär jätte många andra gör de heller, men jag är bekväm i mig själv, jag skiter i vad andra säger och tycker. Men att häva i sig för skojs skull, hur skojigt är det att spendera en kväll framför toaletten, det tycker inte jag låter så himla mysigt. Eller att inte komma ihåg nånting, hur kul är det?
Sen kan man råka ut för det ena o de andra, kan bli bråk och surigheter. 
Känns det verkligen nödvändigt??
Vem vill såra någon? Kul att ha de på sitt samvete.

Asså jag skulle kunna skriva en bok om hur jag ser på alcohol, hur alcoholen på verkar osv osv...

Men vad känner du inför alchol??
Ta en funderare, tänk efter...

1 kommentar:

  1. Stolt över dig gumman! Stå på dig! För den du är och det du står för! Love ya <3

    SvaraRadera