fredag 17 februari 2012

Stallet fredag eftermiddag

Åh vad mysigt det va i stallet idag!! Har vart soligt och skönt ute idag och alla verkade glada och pigga i stallet. Vi fick nya hästar idag och vilken överraskning, vi fick faktiskt en häst som inte hatar att få på sig sadeln, en riktigt snäll och söt(stor) häst har vi nu :) 
Vi blev upphämtade på busshållsplatsen av en annan som hjälper en där, så varmt och skönt i bilen så, och sen en annan tjej som hjälper till där har nyss kommit hem från att varit i Thailand i en månad, är man avis? nej absolut inte! haha, så brun och fin så!
Nej men allt kändes så bra bara....Känns varmt och gott i hjärtat efteråt

Skolan var vell sådär idag, 1ornas uppträdande var delvis rolig men vissa visa riktigt hemska och tråkiga saker så var tvungen att titta ner/blunda lite...Men vissa var riktigt söta och roliga och det är alltid skojsigt att titta på ^^ 

Har nu ätit mumsig mat med mamma, läst vidare i en jättebra bok jag börjat läst och nu sitter jag här vid datan för att jag vet inte vad men nånting kul ska jag nog hitta på :)

Ha ett gött lov nu alla som har det nu vecka 8 och ni andra får kämpa vidare i skolan, jag ska plugga nu under lovet så riktigt lov är det ju inte precis...bara det att jag får sovmorgon fast det har jag haft hela denna vecka ändå...om man inte räknar med alla gånger plog traktorn väckt mig tidigt på morgonen....usch vad jag ogillar dom!

Nej men ha det gött nu, PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar