torsdag 16 februari 2012

Music is my religion

Älskar musik, helt fantastiskt. Men de som börjar bli populärt  här i Sverige, det hakar jag inte på, jag håller mig till mitt :) Och just nu så har Swagger Jagger fastnat i mitt huvud, jag lyssnade på den ganska mycket för ett bra tag sen men nu har den börjat spelas i huvudet på mig x)
Haha älskar hennes stil <3<3
Vill ha så mycket mer coola saker i min garderob!! men nu ska jag inte gå över till kläder, kan ta de en annan gång x)
hmmm...här får ni en låt lista över vad jag lyssnar lite extra på nu

Swagger Jagger - Cher Lloyd
Same Mistakes - One Direction 
I wish - One Direction
One thing - One Direction
Blam It - Glee
Super Bass - Nicki Minaj

Lite så typ, det är för de mesta One Direction just nu, har hamnat i nån koma när det gäller deras musik, den är ju så fin och härlig men när jag vill poppa upp det lite så blir det Swagger Jagger eller nåt ^^ hehe
Önskar man kunde typ rappa lite, skulle vara rätt nice ;) 

PEACE and Good Night <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar