lördag 18 februari 2012

Saturday night live

Nej men god kväll :) trevligt att ses bloggen, hoppas du och alla andra haft en bra dag!
Jag börja med att städa och fixa rummet på morgonen...hehe tog bort min lilla gran och tog bort allt skit som låg och skräpa kring datan...Nu känns rummet rent ^^ hehe
Spelade Mahjong idag, och jag gjorde faktiskt mahjong en gång och vann sista ronden vi spela, känns ju kul :) 
Sitter nu och kollar på Melodifestivalen, haha gilla faktiskt deras namn låt här i början, den kan vi kanske skicka till final ^^ haha

Imorgon åker jag till mammas faster, så jag lär vara lite off härifrån en stund men är snart tillbaka ska ni se :)
Mina söndagar är dock fulla med program, Pretty Little Liars, Gladiatorerna, Big Brother och Spårlöst
Hmm...imorgon kanske jag får se Spårlöst bara, så när jag kommer hem har jag en del att se på. Och nu vill jag faktiskt inte missa Big Brother, det spekuleras lite att en viss örebroare ska vara med och en som man känner igen och lite smått uppvuxen med x) höhö, måste då kolla och se om det stämmer och om det stämmer så ska jag inte missa ett avsnitt :) 

PEACE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar