torsdag 23 februari 2012

On the road again

Usch vad jag flänger och far, känner mig lite små stressad. Känns som att jag inte hinner med allt och alla, i'm sorry for that! Känner mig ganska trött och förvirrad, mycket tankar som flyger runt i huvudet just nu faktiskt. Allt detta med studenten, sommar jobb och vad man ska göra efter. Men innan dess ska man hinna med allt i skolan + vänner och familj. 
*******************************
Funderar på att vara Au Pair efter skolan. Jag vill ju så gärna komma ifrån Sverige ett tag. Men då kommer frågan, ska jag till USA eller England??? skulle gärna vilja åka till båda, ett halvår var? 
Eller ska jag vara på en av dom i ett år? Eller ena 1 år och den andre ett halvår?
USA verkar bäst när man läser osv, och tänk om jag får bo i L.A, vore ju hur skönt som helst! men England har en speciell plats i mitt hjärta och jag skulle gärna vilja testa bo där med...hmm, aa vi får la se hur det blir men jag är riktigt sugen på detta!
Au Pair girl taking care of the lightly wounded Child
Bilden är en länk, där finns en kort text om vad en au pair är tyå :)

Asså åååh va kul det skulle vara! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar