måndag 24 september 2012

Avatar and a lovely weather!

Igår så kolla vi klart på Avatar, första gången jag såg den och ändå har jag haft filmen i hyllan i några år..hehe. Men jag har aldrig känt att jag velat sett den och nu gick den ändå på tv så det vart tydligen ett måste. Filmen var faktiskt helt okej, dock ingen favorit. Jag tycker den var vacker (tex när det var natt i Avatar världen och träden och grejs lös i fina färger) och sedan var det en bra story. Gillar dock inte när good people och djur dör, detta var animerade djur så ni kan ju tänka er när det handlar om riktiga djur, jag tycker det är jätte jobbigt och jag hatart och då sjunker filmen för mig :P haha. Gjorde inget spec igår och idag var jag på Communicare som vanligt och sedan vart det att gå hem och fixa mat till la family och efter det vart det tandläkarn och en lång promenad. Nu är vi ganska trötta så det blir lite gott att äta + lite The Big Bang Theory och ikväll ToP Model British Invasion Final!! :D

Är ledig imorgon också så sovmorgon!!! maybe...haha

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar