måndag 17 september 2012

Your feelings doesn't show

Vaknade och mådde lite sådär idag så blir att ta det lite extra lugnt idag, har ganska mycket den här veckan som ska fxas känns det som fast det ändå inte är så värst mycket men jag stressar upp mig lätt så jag måste bra andas och ta det lugnt! När jag kom hem idag fick jag en liten mini hjärt attack för när jag öppna dörren stod det två hund nosar där. Va inte beredd på att ha hundar här idag ^^ men dessa två är så goa och snälla och gör inget väsen ifrån sig så :) Själv ska jag strax börja med maten, är Ganska hungrig just nu, vet dock inte vad jag ska göra för något, nånting med falukorv iallafall ^^ hehe!

Känns som att det blir mycket häst bilder, men fin utsikt och kanske lite fina hus också just nu men jag bara älskar sådana bilder, det är så vackert! Skulle inte tacka nej till att bo så!






<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar