onsdag 19 september 2012

I am really tired

Just nu är jag riktigt trött alltså, längtar tills jag får krypa ner under täcket och sova! Ytterligare ett pass imorgon på communicare och sedan möte med coachen, väl hemma ska jag städa lite och på fredag morgon ska jag till arbetsförmedlingen....längtar inte! Det jag längtar till nu är stallet på fredag <3 sedan får jag lov <3

Ska nu äta lite glass...igen...gjorde det igår också, det kan inte vara bra men jag Lovar att inte göra det på ett tag nu (är ju laktos intolerant) woopsi! Blir lite The Big Bang Theory till det!

I still can't belive I got Justin Bieber autograph and that he wrote it To Me! I'm gonna buy a frame and then place it on my tv so that I can see it all the time :) I've got a few autographs but this one is the best! I'm so happy! :D hihihi.



<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar