måndag 17 september 2012

JUSTIN BIEBER - I LOVE YOU!

Fick en sen födelsedagspresent av Anna och jag har tänkt att det är något speciellt för jag har vetat att det snart kommer en surprise men jag visste inte att det skulle vara något sånt här! :D När jag öppna och såg var det var så blev jag helt hyper och jag bara satt och log och sedan kom lite tårar, glädje tårar såklart! haha! DET ÄR HELT SJUKT! JAG ÄR SÅ GLAD! :D

Hon känner en som jobbar inom musik och skulle träffa på Justin i Tyskland och detta fixa dom till mig! :D  eeeeep!

THANK YOU SO MUCH JUSTIN! :D <3  I can't describe how happy I am, this is so special, it's my name! It's me! I still can't belive that I'm going to see him in Norway next year and this...this is tooo much!! so much Justin at the same time, haha! :D SO AWESOME, i love this!

Really wanna meet him one day too :) <3

Now I know that I can smile even when my days are bad :) Thank you!



Tack Anna!! :D 

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar